╲CHATABİ 01╱

†★asi☼кız★†
†★asi☼кız★†
Benim hakkımda:
Tek ask Fenerbahce gerisi yalan!!!??



No ex no next for me Fenerbahçe is the Best ??



Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız.Karekterim ,, kim oldugumla ilgilidir, tavrim ,,sizin kim olduğunuzla ?



Artik bir hayale kucak acmayacak kadar yorgunum:)

Bok gibi hayatlariniz var ama milletin hayatini elistirmekten geri kalmiyorsunuz masallah ?

Artik kimsenin samimiyetini sorgulamiyorum direkt ayaga kalkip ,,HARIKA OYUNCULUK ´´ diyerek alkisliyorum ???



Ben dicegimi dedim gerisini o düsünsün ?